Test: Good - chokladen



Som många andra matbloggare har jag nu testat den nya Good chokladen från Cloetta (enda skillnaden är att jag fått betala för min...) Jag köpte den med mintcrisp i, för att jag just gillar mint. Jag vet inte varför, men när det är rättvisemärkt tror i allafall jag att den ska smaka så mycket mer. Men egentligen så säger väl inte rättvisemärket något om kvalitén på chokladen.. eller? Första biten jag åt var en liten besvikelse. Ganska tråkig choklad. Blev bättre när man tog mer :P God och inte för stark smak på minten. En lite rolig grej tyckte jag var att rutorna var inte "standard" rutor som alla andra choklader har. Det var lite nytänkande kanske?

Good mintcrisp får TTT av 5 möjliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0