Dagens middag imorgon

Det blev aldrig någon middag lagad här idag. Vi är inne i en liten matsvacka här hemma igen. Sånna här dagar när jag i princip inte gör någonting (jag är ledig 1 vecka..) räcker det för mig att bara äta 1 gång om dagen. Om äns det. Ett jättedåligt beteende som ingen mår bra av! Speciellt inte jag, men bättring på den fronten från min sida SKA ske!

Imorgon är middagen planerad. Så imorgon blir det middag helt enkelt =D Jag hade tänkt göra en fläskpannkaka. Alltså ugnspannkaka med tärnat och stekt fläsk i. Fast där fuskar jag ju också i och för sig. Jag har bacontärningar i kylen just nu, så dem får vara stand-in för det rökta fläsket på bit. Och ska jag vara ärlig så brukar man inte känna någon skillnad på smaken, möjligen att baconet är pyttelite surare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0