Nya bloggen igång!

Så nu har min nya blogg äntligen tagit form! Det ser inte jätteroligt ut med designen och så. Men lite orginell blev jag väl? Har gjort både headern och bakgrunden i Paint. Har fortfarande inte installerat mitt Photoshop på min nya dator. Det har "brunnit inne" i min förra dator som kraschade totalt och gav upp i somras någon gång...

MEN! Detta är som sagt ingen designblogg! Denna bloggen ska handla om något vi alla berörs av varje dag. Mat såklart! Bör väl nämna att jag inte är en masterchef, inte ens i närheten. Men ni får se eftersom vad som kommer. Jag älskar att prova nya saker, i allafall en gång.

Jag bor ihop med min pojkvän. Vi har vart tillsammans i ca 6 ½ år och har katten Molly och hunden Diesel tillsammans. Det kulinariska intresset räcker sig långt hos min sambo. Hans favoritmat är korv med bröd och favoritkakan är slät bulle. Haha, vi är väldigt olika helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0