Favoriten i köket!

Min favoritsak är mer ett hjälpmedel. Jag som inte har några kock-skills what so ever kommer undan mkt lättare med den här. En lökhackare som jag fick av min svärmor! Har haft den ett par månader och jag är fortfarande nöjd. På slutet precis innan jag fick denna lilla manick hade jag jättesvårt för att skära lök. Det här med ögonen. Dem blev inte bara lite rinniga utan det var liksom smärtsamt. Ibland kunde jag inte öppna ögonen på flera minuter. Dem svullnade upp som om jag var allergisk mot nåt,, kanske jag var? Men denna lilla saken tar bort all pina!

Om ni ser att den är lite missfärgad på locket så är det bara för att jag råkade tappa den i stekpannan för ett tag sen... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0